فراموش نکنید که در خرید کلاه ایمنی ظاهر زیبا ملاک نیست به کیفیت و کارایی کالا دقت کنید نه به ظاهر آن.
در خرید کلاه دوچرخه سواری باید تمام دقت خود را به کار ببندید و وسواس به خرج دهید چرا که در صورت استفاده از کالای بی کیفیت جان تان به خطر می افتد
کلاه ایمنی دوچرخه سواری GUB مدل XX7 مخصوص Cross Country با محافظ اضافه در لبه های کلاه برای حذف و کنترل فشارهای اعمالی ،
دارای پدهای آنتی باکتریال جدا شونده برای شستشو که سازگار با مو و پوست های حساس آسیب دیده نیز میباشد ،
استفاده از حرارت بالا در تولید پلی کربنات در پوسته خارجی برای بالا بردن ایمنی و وزن سبکتر. پوسته خارجی مقاوم در برابر خش و ضربه ، اسکلت استخوانی قابل تنظیم متناسب با اندازه سر ضد پیچ خوردگی با قفل کن تسمه حفظ کلاه روی سر ، قابلیت باز کردن راحت با یک دست که در سقوط و با ضربه باز نمیشود تسمه حفظ کلاه روی سر قابل تنظیم متناسب با کشیدگی صورت و اندازه گوش دارای حفره های هوا برای تبادل هوا و جلوگیری از تعریق ، نقاب دار ،
بهتر است بدانید توری قرار گرفته در حفره های تهویه هوا فقط برای تبادل هوا و جلوگیری ورود و گزش حشرات نیست بلکه یکی از کارایی های مهم آن این است که از ورود اجسام سخت مثل سنگ یا چوب و اصابت مستقیم آنها به سر را به حداقل ممکن برساند . این کلاه قابلیت تنظیم درجه شیب و بالا یا پایین کردن سایبان را نیز دارد (رگلاژ)
کلاه ایمنی دوچرخه سواری GUB XX7 طوری طراحی شده که تا در هنگام برخورد با موانع از سختگیرانهترین استانداردهای ایمنی گذر کند تا بتواند به اندازهای که ممکن است از آسیب دیدگی شما جلوگیری به عمل آورد . کلاه ایمنی دوچرخه سواری مدل «GUB XX7» توسط تیم کارشناسی کافه دوچرخه به صورت عملی نیز تستهای خود را در شرایط تمرینی و مسابقه ای پشت سر گذاشته است تا علاوه بر طراحی زیبا ، سبک و آیرودینامیکی بودن آن بتواند مسئولیت حداکثر حفاظت از سر شما را نیز به بهترین شکل ممکن به عهده بگیرد .
با توجه به این که در دوچرخه سواری کوهستان امکان وارد آمدن ضربه بر روی قسمت عقبی و جلویی سر بیشتر است ، این مدل کلاه ایمنی به خوبی قسمت پشت و پیشانی سر را پوشش داده است تا جلو ضربات احتمالی را بگیرد ، همچنین تعداد حفره های هوا در این مدل نسبت به کلاه ایمنی جاده ای کمتر است .
کلاه ایمنی دوچرخه سواری
این مدل کلاه ایمنی دوچرخه سواری GUBXX7 همانند سایر کلاه های ایمنی داری دریچه هایی برای گردش هوا را دارد که تهویه به خوبی صورت گیرد .
طراحی آن ها بصورت آیرودینامیک بوده و سبب ایجاد دید گسترده تری برای دوچرخه سواران در هنگام قرار گرفتن در پوزیشن های تهاجمی بر روی وسیله خود می شود .
یادتان باشد شما برای داشتن ظاهری زیبا و فریب دادن اذهان عمومی به سراغ خرید یک کلاه ایمنی دوچرخه سواری نرفته اید و باید سعی کنید در بازار کاملا آشفته اجناس تقلبی و اورجینال به دنبال خرید محصولی باشید که از جنس ساختاری بسیار مقاوم برخوردار باشد تا خدایی ناکرده به هنگام حادثه سبب نجات جان خود و کاهش صدمات جسمانی به شما گردد ! امروزه اغلب کلاه های ایمنی مخصوص دوچرخه سواری از جنس پلاستیک فشرده در رنگ ها و طراح های مختلف فریبنده تولید می شود که متاسفانه قابلیتهای مهمی هم ندارن .
اینکه کلاه ایمنی شما دارای یک لبه سایبان یا همان نقاب باشد یا نه، می تواند هم برای شما سلیقه ای باشد و هم یک اجبار! در واقع آن دسته از دوچرخه سوارانی که بصورت تفریحی از وسیله دو چرخ خود استفاده می کنند میتوانند از کلاه هایی بدون نقاب هم استفاده کنند اما این موضوع برای آن دسته دوچرخه سواران حرفه ای که پیوسته در حال رقابت در تورنمنت های مختلف حتی جهانی هستند، یک امر واجب و ضروری محسوب میشود .
*** نکاتی برای استفاده صحیح از کلاه ایمنی و تنظیم آن ***
نکته مهم :
(در ابتدا پیچ تنظیم پشت کلاه یا لغزنده پشت کلاه را باز و شل کنید بعد کلاه را روی سر خود قرار دهید)
1- فاصله جلویی کلاه را چک نمایید لبه کلاه با ابروی شما می بایست حدود دو بند انگشت فاصله داشته باشد .
2- فاصل لبه های کلاه را چک نمایید که کلاه بصورت کج یا ناهماهنگ روی سر قرار نگرفته باشد .
3- لازم است که خانم ها برای قرار گیری بهتر کلاه بر روی سرشان موی خود را (دم اسبی ببندند) و از فاصله بین پیچ تنظیم پشت سر و پشت کلاه به بیرون هدایت کنند اما بهترین گزینه این است که همان زیر کلاه موهایشان را آزاد بگذارند . ((اگر این فاصله در کلاه وجود نداشت مو را در پایین پیچ تنظیم قرار دهید)) .
4– بند زیر چانه را در از زیر هر دو گوش هدایت کنید و سفتی آن را بسنجید و تنظیم کنید تا به حالت استاندارد و ایمن و راحت دست پیدا کنید . در نهایت در حالی که بند زیر چانه را سفت کرده اید ، دهان خود را چند بار باز و بسته کنید . اگر کلاه قسمت جلوی سرتان را کمی فشار نمی دهد باز هم بند زیر چانه را سفت کنید و مجدداً امتحان کنید . ((دقت کنید با سفت کردن بیش از حد بند، خود را در شرایط ناراحتی قرار ندهید)) .
5- بند آمده از کلاه را که هفتی شکل یا (( V )) شکل میشود را چک نمایید که زیر گوش شما باشد نه روی گوش یا نه بالای گوش یا خیلی پایینتر نباشد .
6- پیچ تنظیم پشت کلاه را همیشه در اولین اقدام شل یا باز کنید و همیشه در آخرین مرحله به طور کامل ببندید که کلاه را روی سر کاملا محکم خلاصی کلاه را بگیرد .
آیا میدانید بی تفاوتی یا کتمان اصول ورزشی نیمی از اتفاقات جبران ناپذیر در ورزش را بوجود می آورد
** – یک (ورزشکار حرفه ای واقعی) لباس ، دوچرخه و تجهیزات خود را نه کورکورانه و نه احساسی انتخاب میکند و نه آنها را بی دلیل توصیه میکند – **
این یک توصیه نیست ، درخواست ماست …..
Reviews0
There are no reviews yet.